RPM 3 --> RPM 4

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Nie, 25 Lut 2001, 13:19:14 CET

On Fri, 23 Feb 2001, Michal Margula wrote:
> robisz sobie kopię danych rpma. a później rpm --rebuilddb :)
> no chyba, że się zmieniają katalagoi to może troche nabrudzić ;). wtedy po
> prostu wrzucasz kopię do aktualnego katalogu z bazą rpma i dajesz
> rebuilddb:)

Noo .. zrobilem tak :

- kopia baz RPM'a
- rpm -Uh rpm-* (nie zadzialalo ... znaczy przeszlo bez bledow ale
  binarka RPM'a byla w wersji 3 nadal)
- wgralem RPM'a z jakiegos TGZ'a
- rpm --rebuilddb - nie zrobil poprawnie
- przywrocilem baze z kopii
- rpm --rebuilddb
- w bazie RPM'a widnieje ze wersja jest 3 (a binarka 4)
- wywalilem baze i stworzylem nowa (i tam juz mialem RPM'a 4 ale _tylko_
  to :(( )
- zrobilem update pakietow o ktorych wiedzialem (po to, zeby mi sie w
  bazie RPM'a pojawily)

.. ale uwazam ze RPM -Uh poinno zadzialac .. :(

Radek
Media-Com                                  43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl