wuch 0.17

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 26 Lut 2001, 16:09:27 CET

On Mon, Feb 26, 2001 at 02:46:29PM +0100, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
> [grzegorz w linux nowe-rpm]$ rpm -ivh wuch-0.17.0-1.i686.rpm --test
> błąd: niespełnione zależności:
>         libwuch.so.0 jest wymagany przez wuch-0.17.0-1
>
> Tylko gdzie tego libwuch'a dorwać (szukałem)?

eh.. spec zepsuty, właśnie naprawiam, następny rel powinien
być ok.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

A bug in the hand is better than one as yet undetected.

strategic Mossad Semtex SDI NORAD SEAL Team 6 SDI Rule Psix
jihad $400 million in gold bullion KGB Delta Force Mossad
class struggle assassination AK-47 Qaddafi Serbian bomb
South Africa