BIND 8.x

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 28 Lut 2001, 17:14:31 CET

On Wed, 28 Feb 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
> Dlaczego? Ja używam już od jakiegoś czasu i nie narzekam. Proponuje tylko
> najpierw zrobić backup stref i konfiguracji bo mi po przejściu z 8'ki
> zeżarło.

8.x sie sprawdzilo juz przez kilka lat. Cholera wie
co sie w 9.x czai ... "nowosci" raczej unikam bo juz kilka razy sie
przejechalem ... wole moze nieco starsze metody (jesli oczywiscie nie
potrzebuje nowych ficzerow) zapaczowane od strony security, niz nowe, w
ktorych tysiace ludzi szukaja dziurek ;))

Zreszta od tej strony mnie chyba znasz (vide reiserfs) ;))

I daje CC: na pld-devel z prosba o najnowszego BIND'a 8.x w
"supported" :))

pozdrawiam,

Radek
Media-Com                                  43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl