Czy iso działają?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 26 Sty 2001, 20:10:02 CET

On Fri, 26 Jan 2001, Bartosz Jakubski wrote:
> Czy ktoś testował obrazy ISO z ftp.pld.org.pl? Czy da się z nich
> (konkretnie z i586) zainstalować w miarę nieskomplikowany sposób
> PLD? Mam niemiłe doświadczenia z dawnymi obrazami ISO...

Ja tez mialem, ale teraz bylo wszystko OK.
tzn - prawie. :)

Chcialem sie wuchem pobawic - wykladal sie, ale nie mialem nawet czasu
zeby zobaczyc co i zglosic to. Po prostu wzialem Prowizorke i
zainstalowalem. Z nia byla niemila niespodzianka, bo nie bylo jak w
poprzednich wersjach HOWTO (dlaczego? przeciez jest przygotowane...).
Aha - i trzeba recznie po zainstalowaniu geninitrd puscic, bo w Prowizorce
sie wyklada.

Ale tak? Miodzio! (szczegolnie jak po wczesniejszych przezyciach :)  )

> Aha, czy są bootowalne (bo FDC mi nie działa...)?

To juz nie wiem, bo z dysku szlo...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski