Bledy na dyskach....

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 26 Sty 2001, 20:49:42 CET

On Fri, 26 Jan 2001, Pawel Posiewala wrote:
> mam takie pytanie, co moze byc przyczyna pojawiania sie na dyskach takich
> bledow(dyski SCSI SEAGATE   Model: ST52160N i ST32272N, kontroler
> Adaptec AHA-2940, komputer P133 64MB, jadro 2.2.18):
> [CIAAAAAAAAACH]
> dyski raczej odpadaja, bo to sie dzieje na obydwu(w momecie zapisu cos
> kaszani). Ale na razie jestem otwarty na kazda sugestie :)

hmm.. to ciakawe...
Mialem podobne problemy z dyskiem po przejsciu na jajko 2.2.18, ale
zalozylem, ze po prostu sie wysypal dysk (mam tylko jeden), ale do servisu
jeszcze nie zanioslem. Testy wykazaly mi (tylko pod linuxem robilem), ze
mam prawie 100 blokow rozwalonych.

Dysk IDE WD 8.4G, kontroler na plycie Gigabyte AliV, K6-2 333

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski