Problemy po apgrejdach ...

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 1 Cze 2001, 11:12:01 CEST

W którymś momencie (niestety nie wiem dokładnie) przestało działać
logowanie ipchains ... Mam taką regółkę:
Chain input (policy ACCEPT):
target     prot opt     source                destination           ports
DENY       icmp ----l-  anywhere             anywhere 		echo-request
Wcześniej wszystko było OK - w logach znajdowały się pingujące hosty, a
teraz kupa ....... Pinga nie ma, ale w logach też nic nie ma ..... A
pakiety to:
ipchains-1.3.9-15
syslog-ng-1.4.11-2
klogd-1.4.1-4
Jakieś pomysły ?
Acha - i w nowym sendmailu dalej jest problem z prawami dostępu do
/var/spool/mqueue. Po apgrejdzie wyglądają tak:
drwxr-xr-x    2 root     mail         4096 cze  1 10:11 mqueue
przez co użytkownik nie może wysyłać poczty - próba kończy się komunikatem
"Permission denied". Po poprawce na:
drwxrwxrwx    2 root     mail         4096 cze  1 10:11 mqueue
Wszystko jest już OK.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl