Ginaca poczta

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 1 Cze 2001, 14:21:16 CEST

Witam

Sprawa dosc pilna. Ginie mi bodazje od wczoraj poczta. nie mialem pojecia
dlaczego. okazalo sie, ze wszystko jest wrzucane do ~/Mail/Maildir/cur.
moze ktos mnie oswieci dlaczego? :( mutt tego nie widzi... a ja leze poki
co :)

Poczte sciagam fetchmailem, ktory jako mda uzywa procmaila:

moje .fetchmailrc

set daemon 300;
set syslog;

poll mail.uznam.net.pl; protocol POP3;
username alchemyx ssl; password [****];

a .procmailrc

AILDIR=/home/users/alchemyx/Mail/
DEFAULT=$MAILDIR/Maildir/
LOGFILE=$MAILDIR/Logfile

:0
* ^TOpld.*@pld.org.pl
pld

[i inne regulki o tej samej postaci, zadnych kombinacji, sam nic nie
zmienialem ostatnio w konfigfuracji, jedynie wszystko upgradowalem]

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN: 12267440,
uznam.top.pl/~alchemyx, PL section of Linux Counter maintainer