Jak odrozniac karty sieciowe

Andrzej Hajda andrzej w druid.if.uj.edu.pl
Sob, 2 Cze 2001, 14:23:35 CEST

On Fri, 1 Jun 2001, Zbigniew Parys wrote:

> na ogół mniejszy MAC jest pierwszy
A dlaczego "na ogol", wydaj mi sie, ze powinna byc jakas uniwersalna
metoda, np. przegladania tablicy(?) PCI, czy co w tym stylu, oczywiscie
to raczej zalezy od modulu.

> tak to chyba tylko ISA się da (chyba)
Z tego co wiem o PCI i ISA to powinno byc odwrotnie, tzn. mozna ustalic
czy cos jest w danym slocie PCI i co, a nie da sie tego zrobic w przypadku
ISA.

> a w jakim możesz na sztywno _takie same_ karty przypisać?
Rozumiem, ze "w jakim" oznacza "w jakim Systemie Operacynym albo jego
imitacji".
Wydaje mi sie, ze tak robi Windows/95/98/Me i chyba tez 2000, tzn tak jak
myslalem, wg slotu.

AH