mrtg + snmp tutorial

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Pon, 4 Cze 2001, 07:49:27 CEST

On Sun, 3 Jun 2001 11:06:13 +0200
Daniel 'bonkey' Bauke <bonkey w pld.org.pl> wrote:
> mrtg na maszynie to male wyzwanie. sprobuj opisac uruchomienie
> rrd-tool na routerach, które mają nieopisane miby :-)

nie mam niczego takiego wiec nie mam jak sprawdzic, zreszta ten tutorial
pisalem z mysla o takich jak ja - ktorzy w ogole nie jarza o co z tym
chodzi.

> prowokuje, bo sam nie mam czasu sie zabrac, a skoro juz w tym
> grzebiesz... :-)

a tych mibów by się nie dało dostać od wytwórcy routera?

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,