Problemy po apgrejdach ...

Robert Kryczało laro w bro.net.eu.org
Pon, 4 Cze 2001, 11:39:30 CEST

> Gwoli uzupełnienia - po wykonaniu "/etc/rc.d/initd/klogd restart" w logach
> pojawiają się informacje z ipchains .... Więc chyba na razie pozostanie
> dorzucić odpowiednie wywołania do crona i raz w tygodniu restartnąć
> sendmaila oraz klogd ...... Ale to rozwiązanie mi się _nie podoba_
Mi też. Downgrade do syslog-ng-1.4.10-1 i wszystko działa jak należy.
Przynajmniej u mnie i przynajmniej mi sie tak wydaje:).
Nawiązując do powyższego restart klogd nie jest recepta na pojawienie sie
_wszystkich_ informacji które wcześniej pojawiały sie w logach. (chodzi mi
dokładnie o dhcpd i arpwatcha - kernel 2.4.2-6 z /test oraz 2.4.5 z cvs'a
(bez kilku niezaktualizowanych rzeczy))...

Robert Kryczało