Problemy z wuch'em

Lukasz Jazgar ljazgar w interia.pl
Wto, 5 Cze 2001, 18:17:36 CEST

Witam

Mam zainstalowanego wuch'a 0.17-5, czyli chyba najnowsza wersja.
Uruchamiam. Zaznaczam kilkanascie pakietow z "katalogu" Upgradable.
Naciskam przycisk "AddDeps".
Pojawia sie okienko z napisem: checking deps 0/2492. Po przejsciu
wszystkich 2492 pakietow, w okienku pojawia sie napis: checking
conflicts 0/2492 i nic sie nie dzieje. No, prawie nic - procesor zajety
prawie na 100% i troche rzezi dyskiem. Po dluzszej chwili oczekiwania
"0/2492" zmienia sie w "1/2" (dziwne) i program konczy dzialanie z
komunikatem "Naruszenie ochrony pamieci".
Zachowanie to jest powtarzalne, przynajmniej u mnie.

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Lukasz Jazgar