Problemy z wuch'em

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 5 Cze 2001, 23:10:29 CEST

Dnia Tue, Jun 05, 2001 at 06:17:36PM +0200, Lukasz Jazgar napisał(a):
> Witam
>
> Mam zainstalowanego wuch'a 0.17-5, czyli chyba najnowsza wersja.
> Uruchamiam. Zaznaczam kilkanascie pakietow z "katalogu" Upgradable.
> Naciskam przycisk "AddDeps".
> Pojawia sie okienko z napisem: checking deps 0/2492. Po przejsciu
> wszystkich 2492 pakietow, w okienku pojawia sie napis: checking
> conflicts 0/2492 i nic sie nie dzieje. No, prawie nic - procesor zajety
> prawie na 100% i troche rzezi dyskiem. Po dluzszej chwili oczekiwania
> "0/2492" zmienia sie w "1/2" (dziwne) i program konczy dzialanie z
> [...]

dziwne. bardzo dziwne. Wprawdzie 17.5 miał błąd, ale napewno tak się on
nie objawiał. którego masz rpm'a ? jeśli wcześniejszy niż 4.0.2 to jego
upgrade może pomóc. Jeśli nie to zrób
export LOG_DEBUG=1
potem uruchom wucha i wywal go. nastepnie prześlj mi (na adres
pkolodziej w e-point.pl ) plik /debug.log

I jeszcze jadno: z kąd każesz wuchowi odczytwać pakiety (i z kiedy one są
(tzn. świeże czy z przed 2 miesięcy ?)).

PS. najnowasza wersja to 0.17.6. Myśle że niedługo powinna być na ftp
(jeśli jeszcze jej tam niema).

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl