mc i moduly

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 10 Cze 2001, 11:43:22 CEST

1. Zainstalowalem PLD (wuch mial coredump a prowizorka nie instalowala
/etc/passwd itp. skutkiem czego musialem wszystko recznie poprawiac :)
i mam problem. Otoz po wejscie w mc jak nacisne Ctrl-O to nie widze
konsoli... devpts montuje sie poprawnie a poza tym jestem rootem...
AFAIR mc pod linem uzywa jakiegos osobnego procesu do trzymania
zawartosci konsoli ale dokladnie sie w tym nie orientuje. Co robic?
2. Zainstalowalem zrodelka kernela, powylaczalem rzeczy typu raid i
obsluge jakis dziwnych plyt glownych a jedyne co wlaczylem to ide dla
dysku i ext2 do kernela. Po skompilowaniu tego i modulow depmod -a
wypluwa ilestam unresolved symbols a miedzy innymi w ide-cd (jeden sie
podajze nazywal cdrom_register i ogolnie wszystkie mialy w nazwie
cdrom). No to super...

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"