Mały serwerek

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Nie, 10 Cze 2001, 16:55:13 CEST

Witam!

Chce postawic maly serwerek, mam juz wszystko "obcykane" :) - maskarada dla
rodziny, apache, php, sql, domenka,smtp jednak zastanawia mnie jedna rzecz.
Mianowicie poczta. (Tu prosze mnie spostowac, jeslim w bledzie) Zwykle
serwery POP3 obsluguja konta dla uzytkownikow systemu (tych z shell'em).
Jak skonfigurowac wszystko, aby moc towrzyc "falszywe"/"wirtualne"
skrzynki, tzn. tylko konta POP, a nie od razu normalnych uzytkownikow? Nie
chodzi mi o wirtualne domeny, tylko zwykle skrzynki pocztowe na poziomie
programu pocztowego, a nie calego systemu. Czy mozna dokonac tego np:
spop3d? Mam nadzieje, ze wyrazam sie dosc jasno(mam z tym klopoty). :)

Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam,
--
<|Macar|> <|Maciek Arciuch|> <|ICQ# 25168182|> <|macara w supermedia.pl|>