qmail

Radoslaw Kintzi radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Wto, 12 Cze 2001, 16:31:12 CEST

Tym razem pytanie o qmaila. Nie wiem, czy wszystko dobrze
zrozumialem, czy moze z powodu poznej pory cos mi sie pomieszalo,
ale wydaje mi sie, ze qmail nie chce wysylac poczty na hosty
nie wymienione w /etc/qmail/conteol/rcpthost (czy cos kolo tego),
czy to prawda i dla czego taka jest jego uroda?
(Udalo mi sie skonfigurowac tak jak chcialem,
wiec nie prosze o rade tylko o opinie na ten temat).

Problem jest natomias ze skonfigurowaniem qmail-pop3.
Czy ktos moglby mi podeslac swoj /etc/inetd.conf (albo przynajmniej
jedna linijke) i moze inne ciekawe.
W FAQ jest napisane, ze potrzebuje program
/bin/checkpassword. Czy nie wystarczy /var/qmail/bin/checkpasswd.