bochs

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Wto, 12 Cze 2001, 16:40:47 CEST

On Mon, Jun 04, 2001 at 07:00:06PM +0200, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:
> u mnie w domciu działa (?) zarówno to co jest w repo jak i 1.2 (jutro upgradne
> w CVS)
wrzucilem to co u mnie w domu jest.

> zobacze jakie ja mam u siebie fonty. Ale chyba tylko to co standardowo
> plus kilka TTF z windows. I wszystko gra jak nalezy.
mam jakis font vga.bf... ale niestety nie wiem z jakiego on jest pakietu.
w ramach bochsa zauwazylem ze taki pliczek jest - trzeba by go wrzucic do
/usr/share/fonts/misc i wywolac tam mkfontdir. Po egzaminie z sne postaram sie
to dopracowac.