Instalacja na Afie..

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 13 Cze 2001, 09:19:14 CEST

On Tue, Jun 12, 2001 at 08:46:30PM +0200, Rafa? Dutko wrote:
> Witam wszystkich na liscie :-)
>
> I mam takie niewielkie pytanie -- właściwie jak w temacie,
> czyli jak zainstalowac PLD na Alphie ??
> Bo nie widze na ftp ani iso ani bootdiskoow...
Bo ich nie ma. I pewnie dlugo nie bedzie.
To co ja robie to na jakies bazowej instalacji RH
montuje dysk i instaluje przez rpm --root /dest -Uvh listapakietow.
To troche jest do bani. Ale niechce mi sie kompletnie bawic w
przygotowywanie installatora w momencie w ktorym wcale nie jest
powiedziane ze dziala on i ix86. Jak bedzie dzialal to pomyslimy.
Jesli jestes zainteresowany PLD na axp to zachecam do pytan
moze byc na priva. Swoja droga ciekawi mnie na jak wielu axp
PLD jest zainstalowane?
Jak masz SRM a trza miec szczegolnego pecha zeby nie miec SRM to
nie powinnines miec zadnych problemow z zabutowaniem tego potem.

Pozdrawiam
Lukasz
--
Łukasz Dobrek