Login/out

Adam Piatyszek ediap w et.put.poznan.pl
Nie, 17 Cze 2001, 22:09:12 CEST

Dnia 17 cze 2001, Michal Kochanowicz naszkrabał(a):
> Zainstaluj sobie xdm albo gdm albo kdm.

A ja mam pytanko odnosnie xdm. Dlaczego uruchamiajac X'y przez w/w nie
mam poprawnie zamapowanej klawiatury i ustawionych standardowych opcji
do xterm'a. Natomiast uruchamiajac X'y za pomoca skryptu "startx"
wszystko jest OK. Czy da sie to jakos naprawic?
Drugie pytanko, to czy da sie zrestartowac/zamknac system za pomoca
magicznej kombinacji Ctrl-Alt-Del w czasie odpalonego xdm... Standardowo
xdm nie reaguje na ta kombinacje.

Pozdrawiam,

ediap

--