Problem z dzwiekiem

Stachowiak, Sebastian s.stachowiak w tycoelectronics.com
Pon, 18 Cze 2001, 14:45:35 CEST

Czesc.
Zainstalowalem na swoim kompie PLD. Bardzo fajna dystrybucja.
Mam tylko problem (tzn mam wiecej ale inne jakos rozwiazuje:-))) z
dzwiekeiem.
Mam karte dzwiekowa SBLive! i pod konsola wszystko jest ok. natomiast
po odpaleniu Xow dzwiek sie wiesza (w Xtermie MPG123 niby pracuje, nic nie
slychac,
a po przerwaniu [Ctrl-c] gdzies po minucie czekania pokazuje, ze przerwano
po ok. 1 sek utworu).
Cz ktos mial podobny problem? Gdzie szukac przyczyny?
To samo jest przy sterownikach alsy, lub z creativa.
Na Beosie wszystko dziala ok.
Dzieki za pomoc
Pozdrawiam
Stachu.