fonty na konsoli - kbd

Grzegorz Goławski grzegol w poczta.fm
Pon, 18 Cze 2001, 20:07:47 CEST

On Mon, 18 Jun 2001, Jacek Rzęsista wrote:

> Czy tylko ja nie mam ĘÓĆ (duże ę, duże ó, duże ć - zamiast literki to
> jakieś kawałki ramek ......), czy inni też tak mają ?????

Kiedyś (o ile dobrze pamiętam) też tak miałem, potem zainstalowałem chyba
nowe kbd (kbd-1.05-2) i mam wszystkie polskie literki... ale nie mam za to
niektórych części ramek. Widać to pod mc, gdy zamiast dolnych ramek są
zwyczajne znaki -------. Wszystkie inne ramki są ciągłe.

Być może, gdy zainstaluje sobie najnowsze kbd, to wszystko wróci do
normy. Tobie też bym tak radził.

--