Problem z dzwiekiem

martii@obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Wto, 19 Cze 2001, 19:19:52 CEST

Dnia Pańskiego 19 Jun, 2001, Blues napisał(a):
> Nie martw mnie.
> Mam Vortex'a i przymierzam się do przesiadki na Athlon'a...

niestety powiem ci że kwas więc jak chcesz się przsiadać to
radzę ci kupi coś na czipsecie AMD na pewno będzie mniej
problemów a może nowy SiS 735 (ponoć rewerla) tyle że to
działa z DDR'ami.

Ja mam abita i niestety muszę używać drugiej karty sb 128
która i tak charczy niewiedzieć czemu, sterowniki linuxowe
są słabej jakości.

Albo za wszasu wymień sobie na SB Live z tym jest mniej
znacznie problemów

A sterowniki od Creatriva są OS więc coś zawsze da się
zrobi czego nie można powiedzie o Vortex

Martii