Problem z dzwiekiem

martii@obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Wto, 19 Cze 2001, 22:03:10 CEST

Dnia Pańskiego 19 Jun, 2001, Michal Margula napisał(a):
> U mnie charczało z powodu gównianej grafiki (S3 Virge), która robiła
> bajzel na PCI (tzn. większa wydajność kosztem innych kart PCI).

ja akurat nic takiego nie mam grafika jest TNT2 i na AGP, natomiast
ogólnie Vortex2 sux chociażby z tego powodu że nie ma dobrych
drajwerów pod linuxa ... trzeba zmienić kartę na SB niestety.

Co do bajzlu na PCI to takie coś właśnie robi mój Monster MX300
(vortex2, jakieś niestandardowe komunikowanie się a VIA aobie z tyn
nie radzi) pod windowsem to poprawili, a linux nadal zdycha

Szkoda tylko wyrzucać tak dobrą kartę, ale nie widzę innego wyjścia
raczej ...

Martii