polaczenie z internetem

ICE pulse w poczta.fm
Pon, 25 Cze 2001, 23:17:21 CEST

czesc mam maly problemik z polaczeniem mojego kompika z internetem.
Sciagnalem w sobote instalacje z servera ftp.pld.org.pl cala instalacja
i reszta wszystko poszlo jak po masle z malym problemikiem moj
komputerek jest w sieci i taki manewr jak pinguje ktorys z kompow w
sieci wszystko ok jak tylko probuje cos z poza sieci lub uruchamiam
linksa i wpisuje np.www.wp.pl wyskakuje mi host unknown
mam wpis w pliku /etc/modules.conf     alias eth0 ne2k-pci
mam plik /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0
i wpis w /etc/sysconfig/network
nie wiem co mam z tym fantem zrobic-wszystkie pomysly mi sie skonczyly
pomocy za ktora jak zwykle z gory dziekuje
pozdrawiam
marek

Super tapety na pulpit: http://reklama.interia.pl/promocja/promocja6.html