postfix + procmail

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Śro, 20 Cze 2001, 08:46:25 CEST

On Tue, 19 Jun 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> Mam aktualnie:
> drwxrwxr-x    3 root     mail         4096 cze 19 17:43 /var/mail
> i o ile plik usera już istnieje to nie ma problemu ale jeżeli go nie ma to
> procmail się wywala i nic w tym dziwnego. Problem dotyczy sgid'a
> procmail'a na grupę mail, otóż gnębi mnie czy jest to słuszne rozwiązanie
> (aktualnie tak mam). Nasz dystrybucyjny procmail nie ma tego sgid'a, więc
a może sticky bit na katalog? tylko jeden problem:
user moze zakladać pliki o jakiej chce nazwie...
a może przejści z pocztą do ~users i w /var/mail zrobic symlinki ?

Krzysztof Drewicz
ps.
wiedzieliście że 440 MB ramu nie wystarcza na 2 obrazki 9999x9999x24bit;-)
heh...