postfix + procmail

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 20 Cze 2001, 12:13:02 CEST

On Wed, Jun 20, 2001 at 08:46:25AM +0200, Krzysztof Drewicz wrote:

> a może sticky bit na katalog? tylko jeden problem:
> user moze zakladać pliki o jakiej chce nazwie...
> a może przejści z pocztą do ~users i w /var/mail zrobic symlinki ?

Wlasnie mam sticky bit na katalog, bo suid ani sgid na procmailu nie
zdawaly rezultatu :(

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'