Problem z dzwiekiem

Andrzej Hajda andrzej w druid.if.uj.edu.pl
Czw, 21 Cze 2001, 20:08:17 CEST

KT7-RAID, Monster MX-300, Jakas Vanta, 3com, Duron 650-850,
128MBPC133, obudowa kremowa z zielona klapka ;)
Co do systemu, to akurat na tym kompie jest
jakas dziwna mieszanina, MDK6.?, MDK 7.?, PLD,
Cooker(?), jadra 2.2.17 i 2.4.0 test juz nie pamietam numerku.
Na nowszych jadrach nie sprawdzalem, bo zadko uzywam teraz tego
linuxa.
Dirivery chyba ostatnie z sourceforge, ale numeru tez nie
pamietam, a wtej chwili nie mam jak sprawdzic.

AH