java i java script

Jakub Pasoń jpason w venus.wsb-nlu.edu.pl
Pią, 22 Cze 2001, 08:39:08 CEST

On Thu, 21 Jun 2001, bob wrote:

> no gratz!!!!
> to tylko jeszcze powiedz co instalowales?
> poniewaz u mnie mozilla z dystrybucji + plugin jre.xpi daje hmmm...
> niezadowalajace efekty

Ja mam oryginalna mozille sciagnieta z mirrora na sunsite :). Ta z
dystrybucji doprowadzala mnie do bialej goraczki, nic sie nie dalo zrobic,
bo przy kliknieciu co drugiej opcji sie wywalala.

Z ta moja mozilla plugin jre dziala dobrze. Chociaz po dokladnym
sprawdzeniu okazalo sie ze np. chat na wp nie dziala (pisze cos o
ladowaniu obrazkow i zatrzymuje sie na 99%), za to udalo mi sie wejsc na
jakis chat na ahoju, resza appletow, ktore ogladalem (jakies bzdurne
animacje, gierki) dziala ok.

Kuba