apache-mod_auth_pam

Tomasz Orzechowski tomek w lj.pl
Pon, 25 Cze 2001, 02:38:18 CEST

On Sat, Jun 23, 2001 at 02:22:10PM +0200 Tomasz Orzechowski wrote:
>Hello.
>	Czy ktoś ma działający (w sensie użytkowany) moduł auth_pam do
>Indianina? Mógłby pochwalić się konfiguracją (przykładowy .htaccess i
>/etc/pam.d/httpd)?

1. W pakiecie apache-mod_auth_pam brakuje dokumentacji, a IMNSHO powinna
być.
2. W pakiecie brakuje /etc/pam.d/httpd

A teraz zgłaszam prośbę o pomoc: do poprawnego działania auth_pam wymaga
dostępu do bazy haseł (u mnie /var/db/shadow.db) a ja *nie chcę* dawać
praw odczytu do niej nikomu poza rootem. Jak to zrobić? Do celów
testowych shadow.db mam root.http 640, ale to mi się nie podoba. Czy
moduł apacza może mieć SUID root? Chętnie poprawię ten pakiet, ale
najpierw muszę doprowadzić do sytuacji, kiedy jego użytkowanie będzie
bezpieczne i PLD-compiliant. Jakieś pomysły?

--
Tomasz Orzechowski