lilo

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Wto, 26 Cze 2001, 01:54:33 CEST

Witam!

On Tue, 26 Jun 2001, Bonawentura Lus wrote:

> czy pakiety z PLD da sie nadal bezproblemowo uzywac z RH?
> chodzi mi o lilo ( i w ogolności) z jakimś graficznym interface.

Lilo powinno działać bezproblemowo, graficzne jest dopiero od wersji 22.0,
ale to jest jeszcze beta i nie jest wystawiona oficjalnie, można ją sobie
jednak zbudować ze spec'a (modyfikując lekko źródła bety :))
Natomiast standardowo na ftp'ie leży wersja z menu tekstowym.

                               Pozdrawiam
                                   Artur

Super tapety na pulpit: http://reklama.interia.pl/promocja/promocja6.html