Problem z dzwiekiem

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 27 Cze 2001, 23:23:29 CEST

On Wed, 27 Jun 2001 martii w obgyn.edu.pl wrote:
> w jaki sposób musi być wkompilowany w jajkoo ??? pierwsze słyszę ???
> ps. a może ja o czymś nie wiem i wieszam psy na vortexie ???

<CITE>
Note: if you get "unresolved symbol" errors during the install,
rebuild your kernel with sound support (soundcore) built in
(not a module).
</CITE>

Niestety, to jest fakt.
Jest to efekt tylko częściowego uwolnienia kodu do Vortexów. Potem firma
padła i jest po zabawie... :(

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"