Problem z dzwiekiem

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 28 Cze 2001, 11:46:19 CEST

On Wed, Jun 27, 2001 at 11:23:29PM +0200, Blues wrote:

> <CITE>
> Note: if you get "unresolved symbol" errors during the install,
> rebuild your kernel with sound support (soundcore) built in
> (not a module).
> </CITE>
>
> Niestety, to jest fakt.
> Jest to efekt tylko częściowego uwolnienia kodu do Vortexów. Potem firma
> padła i jest po zabawie... :(

Hmm... a nie wystarczy sie pobawic z exportowaniem symboli z kernela?
Jaki to symbol jest unresoloved? MIalem taki problem z ipv6 w module
bez sysctl, poprawilem kernel i dziala :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-