instalacja pld nareszcie ...

Marcin Winkler marcinw w teleaudio.com.pl
Pią, 29 Cze 2001, 15:08:29 CEST

Witaj pld-users-pl!

      No i sie stalo. Nareszice udalo mi sie zainstalowac pld :))
      Po paru dniach walki z eepro100 na plycie D815EEA ciaglym
      zawieszaniiu sie komputera, z zazdrosia spogladalem na rh7.1
      gdzie u znajomego wszystko ladnie dzialalo. Stwierdzilem ze
      skoro dziala wszystko u niego to i na PLd tez powinno dzialac
      rekompilacja jadra, zabawy z usb i biosem wkoncu zadziaalo :>>>

      Potem zaczela sie walka z karta graficzna i815.
      Najpierw "zobaczyl" vga, potem powoli 8 bitow na i815, szukanie
      zagubionego /dev/agpgart, godziny walki i szukania informacji na
      google i zadzialalo :)))

      Zaczolem powoli prosty xinit, potem cos kombinowalem z twm
      (twm-4.1.0-1) ale
      blado to wygladalo (wlasciwie tylko jakis xterm) albo kurde cos
      zapomnailem jeszcze doinstalowac .
      Nabralem checi na enlightenment-0.16.5-3, poinstalowalem pakiety wszystko zgodnie
      z zaleznosciami i qpa ...

      Gdk-ERROR **: BadWindow (invalid Window parameter)
      serial 136 error_code 3 request_code 2 minor_code 0
      PS: XFree ver. 4.1.0-1 i pochodne ,gtk+-1.2.10-2, moze ktos wie co jest nie tak ?

      ./e-conf sie tak wysypuje a enlightenment twierdzi ze nie bedzie
      dziala i koniec
      Zdesperowany zaintstalowalem kde i ku mojemu zdziwieniu zadzialo
      :)))

      Nie moge tylko ustawic polskich liter na terminalu pod X'ami
      (pod konsola jest ok) bo
      porostu niewiem jak (na unicode nie dziala, moze ktos wie jak ?)

      Jednym slowem jestem szczesliwy ze wkoncu udalo mi sie
      zainstalowac pld, mysle ze warto bylo sie pomeczyc niz
      instalowac krematory RH ;]]]]

      No to by bylo na tyle, tak chcialem sie tylko podzielic z Wami
      moimi wrazeniami :>

--
Pozdrowienia,
 Marcin                          mailto:marcinw w teleaudio.com.pl