Postgres - initdb nie działa

bob bob w pozyton.net.pl
Sob, 30 Cze 2001, 21:31:32 CEST

hocus wrote:

>Witam!
>
>Mam najświeższego postgresa z FTP i oto co dostaję przy próbie pierwszego
>wystartowania bazy:

[ciach]

>DEBUG:  NextTransactionId: 514; NextOid: 16384
>DEBUG:  database system is in production state
>syntax error 1772 : parse errorCreating global relations in
>/var/lib/pgsql/global
>^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

[ciach]

> [...]
>^^^^^^^^^^
>initdb failed.
>^^^^^^^^^
>

>Po tym postgres niby wstaje, ale próba połączenia się z bazą przez psql
>kończy się komunikatem:
>[postgres w gandalf tmp]$ psql template1
>psql: pqReadData() -- backend closed the channel unexpectedly.
>        This probably means the backend terminated abnormally
>        before or while processing the request.
>
>W logach nie ma nic konkretnego, jedynie informacje, jakby każda próba
>połączenia się z bazą powodowała jej rozłożenie i ponowną inicjalizację.

tez to mialem (Duron - pakiety i686) - patrz kilka postow wyzej

zaciagnij z SOURCES i zkompiluj rpm'a ; mi poszlo gladko

a przy okazji ktos z "WIELKICH" moglby w wolnej chwili spojrzec jak to
jest , ze binarka sie wyklada a kompilacja z src.rpm dziala ( o ile
potwierdzisz)

pozdrawiam