Odp: Odp: BIND 8.x

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Czw, 1 Mar 2001, 12:17:04 CET

Cześć!

> To moze bys siadl i dorobil skrypty startowe i ta cala otoczke,
> by wymiana bind<>djbdns byla przynajmniej tak malo bolesna jak
> przejscie z pldowego rlinetd<>inetd<>xinetd
Mogę spróbować. Zastanawiam się tylko - mam u siebie postawionego djbdns i
qmaila i obydwa są "nadzorowane" przez svscan z pakietu daemontools. Czy
zrobić to bez svscan'a gdybym zabrał się za polerowanie :-) ? A 100%
bezbolesne przejście to chyba nigdy nie będzie, choćby z tego powodu, że tu
właściwy serwer dns, cache, zone-transfer itp. to wszystko są osobne
programy, nie da się tego wyszstkiego postawić na jednym interfejsie
sieciowym.

Pozdrawiam
Paweł