PostgreSQL

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 1 Mar 2001, 21:57:58 CET

Witam!

Zainstalowałem PostgreSQL z pakietu postgresql-7.0.3-4 i mam mały problem.
Na starcie systemu, dostaję komunikat, że wystąpiły jakieś problemy przy
startowaniu bazy, jednak w logach nic na ten temat nie ma (wszystko
wygląda OK) a po komendzie ps -ax widać jak serwer działa. Oczywiście
działają też wszelkie operacje na bazie. Wydanie polecenia
/etc/rc.d/init.d/postgres stop wywala, że nie ma takiego procesu. Na
koniec postanowiłem odpalić bazę z palca (kilka razy) za pomocą skryptów
startowych, okazało się, że baza uruchamia się i zatrzymuje bez problemów
średnio co drugi raz (ocena na podstawie komunikatu wyświetlanego przez
skrypt - zrobione/problemy).
Czy ktoś już spotkał się z podobnym problemem?

                                          Pozdrawiam
                                                Artur