PostgreSQL

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 2 Mar 2001, 10:38:50 CET

On Thu, Mar 01, 2001 at 09:57:58PM +0100, Artur Flinta wrote:
> Witam!
>
> Zainstalowałem PostgreSQL z pakietu postgresql-7.0.3-4 i mam mały problem.
> Na starcie systemu, dostaję komunikat, że wystąpiły jakieś problemy przy
> startowaniu bazy, jednak w logach nic na ten temat nie ma (wszystko
> wygląda OK) a po komendzie ps -ax widać jak serwer działa. Oczywiście
> działają też wszelkie operacje na bazie. Wydanie polecenia
> /etc/rc.d/init.d/postgres stop wywala, że nie ma takiego procesu. Na
> koniec postanowiłem odpalić bazę z palca (kilka razy) za pomocą skryptów
> [...]

Ja chyba mialem cos podobnego. Nie poprawialem nic bo sie nie znam
pa pg. Znaczy on mi nie inicjalizowal bazy. Wywalilem go, zainstalowalem,
zrobilem TMPDIR=/tmp /etc/rc.d/initd/postresql start, wtedy mu sie udalo.
Czy cos kolo tego.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

A bug in the hand is better than one as yet undetected.

arrangements Honduras munitions Qaddafi ammunition bomb
smuggle AK-47 Ft. Bragg quiche Delta Force Soviet
supercomputer Waco, Texas AK-47 Ortega terrorist
counter-intelligence explosion Qaddafi