RH6 -> PLD

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 2 Mar 2001, 11:34:35 CET

On Fri, 2 Mar 2001, Jacek Rzęsista wrote:
[CIACH]
>Ja zrobilem tak:
>RedHat 6.0 po instalacji, rpm-3.0-6.0 w wersji RedHata. Na to
>nainstalowalem z PLD supported rpm-3.0.6-4, zrobilem --rebuilddb.
>I wedle powyzszego opisu chcialem jednym wywolaniem upgradnac glibc, db1,
>db3. oto wynik operacji:
>error: failed dependencies:
>        libNoVersion.so.1 is needed by libstdc++-2.9.0-12
>        libdb.so.3 is needed by perl-5.00503-2
>        libdb.so.3(GLIBC_2.1) is needed by perl-5.00503-2
>A oto wynik rpm -qa | grep libstdc++:
>libstdc++-2.9.0-12
>i wynik rpm -qa | grep perl
> [...]
Dobra, sam sobie odpowiem :-)
Robimy tak:
rpm -e libstdc++-2.9.0-12
po czym do owego pojedynczego wywolania dodajemy perla (z PLD oczywiście
:-). Jedna uwaga - po tym upgrejdzie przy zamykaniu systemu nie chciała
się odmontować partycja / (pokazało się, że BUSY), ale po rebocie i
sprawdzeniu partycji wszystko było OK. Druga uwaga: przy upgrejdzie rpm-a
do powyższego pojedynczego wywołania musiałem dodać jeszcze: bzip2,
bzip2-static, bzip2-devel, popt, popt-static, popt-devel - inaczej były
niespełnione zależności. I tym sposobem mamy "prawie" PLD :-))).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl