Problem z instalacja jbuilder'a 4.0

Adam Piatyszek ediap w et.put.poznan.pl
Sob, 3 Mar 2001, 13:13:21 CET

Witam wszystkich!

Mam problem z instalacjąjbuilder'a 4.0. Uruchamiając plik instalacyjny
(fnd_linux_install.bin) po kilkudziesięciu sekundach mielenia dysku
wypisuje, że nie może znaleźć biblioteki:
    Error: can't find libjava.so
Mam zainstalowane JDK1.3 i JRE1.3 w katalogu /usr/java/jdk1.3 i
/usr/java/jre1.3.
Java uruchamia się i raczej działa poprawnie. Biblioteki znajdujące się
w pakietach JDK i JRE zlinkowalem za pomocą ldconfig, ale to nie
pomaga:
    [root w telestrat foundation]# ldconfig -p |grep libjava.so
        libjava.so (libc6, hwcap: 0x1000000000000) =>
        /usr/java/jre1.3/lib/i386/libjava.so
Nie wiem od czego to może jeszcze zależeć...
Ma ktoś jakiś pomysł?

Pozdrawiam,

ediap

--