Mini sprawozdanko z instalacji PLD

martii@obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Pon, 5 Mar 2001, 14:11:15 CET

 Zaraz zaraz to co napisałem w docbook dokładnie opisuje proces instalacji. Może deko mu brakuje ale znacie mój e-mail i dosyłajcie mi czego brakuje. Moim zdaniem ten opis powinien pojawić się na www i każdy kto chce sobie to powinien wydrukować.

Druga sprawa to że dalsza konfiguracja to już tylko i wyłącznie wola i chęć admina. Nie każdy serwer wykorzystuje myszkę itd. Poza tym pogrzebanie w plikach konfiguracyjnych też się przyda bo potem łatwiej zakumać o co w tym biega. Jeśli macie jakieś propozycje to proszę co w punktach powinien zawierać opis instalacji. W przygotowaniu będzie FAQ o którym wspominał Sebastian ale o ile to będzie leżało tylko w CVS to nadal będzie mało użyteczne.

Zaznaczam od razu że nie lubię grzebać i kombinować aby samemtu to wstawić na WWW, bo tym powinna zajmować się jedna osoba.

Martii