Mysql i php

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 8 Mar 2001, 16:00:20 CET

On Thu, 8 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:
> Czy ktos potrafi to pogodzic ?
> Mysql ma wkompilowane na stale latin2.
> php przy connect zuca sie, ze:
>
> Can'i initialize character set to 9 (path: DEFAULT)
>
> i tak dla kazdego charackterset ustawionego w mysqlu.
> Tylko cyferka sie zmienia.

Ostatnio musiałem zrobić bazę danych i połączyć ją po ODBC. Nie udało się
- Office się rzucał z takim właśnie komunikatem (u mnie podawał nawet
jakąś bzdurną ścieżkę...). Nie miałem czasu dochodzić _dlaczego_ tak jest,
ale skompilowany z latin1 działa jak należy.

IMO defaultowo powinno być latin1.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski