2.4.2-1

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 9 Mar 2001, 12:48:20 CET

On Thu, Mar 08, 2001 at 06:06:30PM +0100, Blues wrote:
> Zacząłem się tym bawić i jest ciekawa rzecz (nie wiem _teraz_ jakie to ma
> znaczenie dla działania jądra). Otóż - biorę block devices -> loopback
> device support jako moduł. Potem chciałem wziąć szyfrowanie w loopback'u
> i... zniknęła mi opcja CAŁEGO loopback'a.
> Dziwne.

A buduje się ten moduł? Bo może go wtedy obowiązkowo wybiera...

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

$p=q{print "\$p=q{$p};eval \$p;\n"};eval $p;

Ft. Meade DES Ft. Meade bomb Kennedy DES plutonium colonel
security NORAD radar Delta Force domestic disruption jihad
munitions Ft. Bragg counter-intelligence Albanian FBI
Semtex