offtopic - server ppp

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Wto, 13 Mar 2001, 22:00:41 CET

wybaczcie ze pisze tu, ale mam problem: musze postawic ppp dialup server
'taki jak u tepsy' :P (czyli ppp/ppp, autoryzacja po chap najlepiej, coby
zaoszczedzic roboty, modem to zewn isdn na ttyS1, problem w tym co wpisac do
inittab i /etc/ppp/* coby to wszystko ladnie chodzilo...)
a offtopic szczegolnie dlatego, ze to ma byc na rh6.2 (nie bijcie, ale nie
moge przeinstalowac serva, zreszta tylko dla ppp to sie nie oplaca...)

ps. prosze o odpowiedz na priva, coby listy nie zasmiecac, attach'e mile
widziane :P. (najwiekszy problem to jak zrobic autoryzacje - najbardziej by
mi pasowalo gdyby modem ustawic na ats0=1 i do inittab przucic bezposrednio
pppd, ale nie wiem czy tak mozna, a nie mam zbytnio mozliwosci potestowania
tego, bowiem nie dysponuje 2gim isdn'em...) znaczy sie jedyna forma
autoryzacji to chap, zadnych plaintextowych dziwajstw... czy do tego tez bede
musial utworzyc usera ppp???
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )