apache

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 18 Mar 2001, 10:59:29 CET

On Sat, Mar 17, 2001 at 09:50:11PM +0100, Andrzej Dereszowski wrote:

> Wiem, że odpowiadam sam sobie, ale nie mogę się powstrzymać od stwierdzenia
> że ten apache z PLD jest jakiś _dziwny_

Jak sie automatycznie upgraduje pakiety, gdy tylko pojawi się nowa
wersja (nie mówie o adminie, ale twórcach dystrybucji), nie testując
tego, a nawet nie przekompilowując powiązanych pakietów to tak bywa.
Apache powiązany jest z wieloma pakietami. Wiele z nich zwykle na FTP
jest nieaktualnych (w szczególności mod_ssl). Więc ja się nauczyłem: jak
apache z PLD mi działa (+ssl i ipv6) to nie ruszać! Chociażby wersja z
10 razy się zmieniła. Gożej jak wykryją jakąś dziurę.......

Pozdrowienia,
        Jacek