ifhp i drukarka HP670C

Adam Piatyszek ediap w et.put.poznan.pl
Nie, 18 Mar 2001, 11:39:09 CET

Dnia 18 mar 2001, Jacek Konieczny naszkrabał(a):

>                        ^^^^
> W ifhp jest błąd taki, że "]" kończący definicję konwertera jest
> dołączany do lini komend. Ja to załatwiłem zamieniając /usr/bin/gs, na
> /usr/local/bin/gsfix, gdzie gsfix to skrypt usuwający "]" z końca linii
> komend.

I jeszcze jedno... Poprawiłem ten bląd z nawiasem (na razie ręcznie w
/etc/ifhp.conf) ale mam kolejny problemik.
Probójąc wydrukować postscripty za pomocą a2ps dostaję taki sam bład jak
poprzednio. Ghostscript się znowu pluje.
Tak samo jest gdy wyjście a2ps'a przekieruję do pliku i później go
próbuję normalnie wydrukować? Inne pliki *.ps drukują się OK.
Czy to tym razem wina a2ps'a. (wersja 4.13b-14)

ediap

PS. Mógłby Pan Jacek podesłać mi ten skrypcik "gsfix" na priva. Będę
wdzięczny.

--
mailto:ediap w et.put.poznan.pl
http://www.ediap.prv.pl