cvs

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Nie, 18 Mar 2001, 13:53:05 CET

On Sun, 18 Mar 2001 13:26:10 +0100, you wrote:

>cd ~/.CVSROOT
>cvs -z9 co SOURCES
>[chwilke odczekać aż się zrobią podstawowe katalogi i CTRL-C]

zrobione

>teraz cd SOURCES
>cvs -z9 co tego-conam.potrzeba

[grzegorz w linux SOURCES]$ cvs -z9 co amavis-0.2.1.tar.gz
cvs server: cannot find module `amavis-0.2.1.tar.gz' - ignored
cvs [checkout aborted]: cannot expand modules

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć