cvs

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Nie, 18 Mar 2001, 21:25:34 CET

Witam!

On Sun, 18 Mar 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> W jaki sposób ściągnąć jakieś konkretne źródła nie ściągająć całego
> SOURCES? Chodzi o to że całe SPECS mogę trzymać u siebie ale na całe
> SOURCES nie mam miejsca.

Kiedyś w SPECS leżał sobie taki skrypt getsrc, odpalało się go z nazwą
spec'a. Właściwie to ciągle go używam. Nie jestem pewien czy sprawdza
wersję plików, gdy mają tą samą nazwę (np. patch'e), ale nie jest to jakiś
wielki problem.

                                    Pozdrawiam

                                      Artur