cvs

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Pon, 19 Mar 2001, 09:56:57 CET

Dnia 18 mar 2001 o godz. 21:25:34 +0100,
Artur Flinta <aflinta w student.uci.agh.edu.pl> napisal(a):
> Witam!

> Kiedyś w SPECS leżał sobie taki skrypt getsrc, odpalało się go z nazwą
> spec'a. Właściwie to ciągle go używam. Nie jestem pewien czy sprawdza
> wersję plików, gdy mają tą samą nazwę (np. patch'e), ale nie jest to jakiś
> wielki problem.

Z helpa do buildera:

        -g, --get       - get <package>.spec and all related files from
                          CVS repo or HTTP/FTP,

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |