cvs

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pon, 19 Mar 2001, 22:20:42 CET

Witam!

> Z helpa do buildera:
>
>         -g, --get       - get <package>.spec and all related files from
>                           CVS repo or HTTP/FTP,

A czy nie pobiera on również pliku gdy już go mamy, a nie został
zmieniony w CVS czy też na FTP? Jest to problematyczne przy łączach
modemowych, gdy potrzebuję skompilować nowe X'y to źródła mam u siebie,
kasuję z SOURCES wszystkie patche do nich i ściągam resztę
getsrc. Ale jeżeli builder to potrafi, to przepraszam za zamiesznie.

                             Pozdrawiam
                                   Artur