XFree86 3dfx problem

Krzysztof Magrel xychu w poczta.fm
Wto, 20 Mar 2001, 08:32:59 CET

Hello pld-users-pl,

  Mam taki problem:
  Zainstalowalem sobie PLD na reiserfs (to dosyc skomplikowane).
  (Z plytki z L+)
  Ustawilem sobie Polskie locale i wszystko zaczelo mi gadac po polsku.
  Xtra, ale Mam problem z karta i Xami.
  XFree 4.0.2 nie chce mi chodzic z akceleracja 3d. To znaczy niby
  wszystko dziala, ale quake3 pokazuje czarny ekran troche dzwiekow z
  poczatkowego ekranu i Caly system sie wiesza.
  Z innymi gierami jest podobnie.
  Probowalem zainstalowac XFree z oryginalnych paczek, ale tu
  dopierozostalem zaskoczony niemile: Skrypt instalacyjny Xinstall.sh nie
  dziala! Wypisuje blad cos w rodzaju: [1047] not removed quote    i
  koniec
  A przeciez z innymi dystrybucjami nie ma problemu. Co moze byc
  przyczyna?
  Ma ktos jakies pomysly.
  Dodam, ze XF86Config  mam z poprzedniej dystrybucji, na ktorej spoko
  dzialal.

--
Krzysztof Magrel
xychu w poczta.fm