Galeon - czy komuś działa ???

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 20 Mar 2001, 14:10:26 CET

On Tue, 20 Mar 2001, Michal Zawalich wrote:

>[poniedziałek, 19 marzec 2001], Jacek Rzęsista napisał(a):
>Błąd jest nie w galeonie lecz w mozilli, a dokładniej gdzies w mozgtkembed.
Faktycznie - coś podobnego pojawiało się w komunikacie ...

> Co dziwniejsze błąd ten nie występuje w binarnych tarach z ftp mozilli.
A mozilla u mnie chodzi :-) I to ta z PLD - od dwóch dni używam - nie
wykrzaczyła się jescze ani razu - sprawuje się całkiem stabilnie. Jest
tylko mooooooooocno pamięciożerna i CPUżerna .... :-(((
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl